fbpx

Աշխատանքի նկարագրություն՝

  • Պատասխանել բաժանորդների հեռախոսազանգերին, խնդիրների դեպքում առաջարկել լուծման տարբերակներ, ըստ անհրաժեշտության` խնդիրները փոխանցել համապատասխան բաժիններ

  • Կատարել հեռախոսազանգեր ներկա և/կամ պոտենցիալ հաճախորդներին` ճշտումների կատարման կամ կոմերցիոն առաջարկ անելու համար

  • Պարբերաբար ներկայացնել հաշվետվություններ գործունեության և արդյունքների վերաբերյալ անմիջական ղեկավարին

  • Կատարել անմիջական ղեկավարի կողմից սահմանված լրացուցիչ առաջադրանքները

  • Փաստաթղթաշրջանառության ապահովում՝ ստուգելով դրանց իրական լինելը, մուտքագրելով համապատասխան CRM համակարգ և այլն

  • Մոնտաժման բաժնի համար աշխատանքային գրաֆիկի կազմում

  • Հաճախորդների  ծրագրային սպասարկում՝ հեռախոսակապի միջոցով

Պահանջներ՝

  • Բարձրագույն/թերի բարձրագույն կրթություն
  • Տարիքը՝ 19-33տ․
  • Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ (գրավոր և բանավոր)
  • Վերլուծական հմտություններ 
  • Նոր տեխնոլոգիաներն ուսումնասիրելու և սովորելու պատրաստակամություն
  • Ինքնուրույն, ինչպես նաև թիմային աշխատելու ունակություն
  • Ինտերնետ ծառայությունների վերաբերյալ ներածական գիտելիքներ
  • Windows 7/8/8.1/10, iOS, Android օպերացիոն համակարգերի միջին գիտելիքներ
  • LAN, WAN, Wi Fi, NAT, ROUTING, DHCP/DNS գաղափարների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն
  • Աշխատանքային փորձի առկայությունը սպասարկման ոլորտում կդիտարկվի որպես առավելություն

Պայմաններ՝

  • Աշխատանքային ժամեր՝ երկ․-շաբ․ 09։00-18։00
  • Տարեկան 24 արձակուրդային օրեր
  • Վերջնաժամկետը մինչև 01.06.21թ․

Դիմելու ընթացակարգ՝

Կարող եք դիմել ուղարկելով Ձեր ինքնակենսագրականը(CV) hr@i-net.am  էլ.hասցեով՝ նամակի վերնագրի տողում նշելով աշխատանքի անվանումը` “Օպերատոր”:

Translate »